niedziela, 7 kwietnia 2013

WYNIKI. :D


Są upragnione wyniki castingu na współprowadzicielkę wersonowo! :D

Od razu przepraszam za ten czterodniowy poślizg... Ale coś mi wypadło... :/

A teraz konkrety. :D
Decyzja była dość trudna, podejmowałam ją razem z Dominiką (@jbiebzrauhl).
Wasze prace były.... Różnorodne. Pomysły były jak oddzielne światy, aczkolwiek większość z nich mi się podobała. :)
Ciężko mi było wybrać te osoby, ale jakoś (na szczęście) mi się udało. :D


UWAGA UWAGA (XD)

 Trzema  (tak, wybrałam aż trzy dziewczyny :) ) nowymi autorkami wersonowo zostają.....
*WERBLE*


Agata, @Agiszon, 15 lat
Lidka, @flowerybubble, 15 lat
Ola, @Alexsandraa1D, 15 lat 


Bardzo się cieszę i nie mogę doczekać na współpracę z wami (myślę, że jak i większość czytelników. :D) 
Mam nadzieję, że dobrze będzie nam się pracowało i stworzymy coś naprawdę ciekawego. :)

Bardzo bardzo dziękuję pozostałym osobom, które się zgłosiły.
Mam prośbę- nie zniechęcajcie się do pisania (jedna osoba napisała mi, że jak jej nie przyjmę, to kończy z pisaniem..)  przez to, że nie wybrałam was na autorki. Po prostu (tu jest moja rada) szlifujcie swoje talenty, a niedługo, kto wie, może będziecie równie świetni, co Stephen King. :-P
Pozdrawiam   serdecznie, Werson. Xx






2 komentarze:

  1. aj, chyba nie podałam wieku xd też mam 15 lat! xd @flowerybubble

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na owoc waszej wspólnej pracy :D
    @Real_Paradiise xx

    + zapraszam na mojego bloga: http://memories-as-reason-to-life.blogspot.com/
    '(...)Wyjąłem zniszczony zeszyt. Wróciły wspomnienia. Okładka od lat straciła swój blask przez codzienne czytanie zawartości. Była to moja ulubiona książka. Jej też. Otworzyłem na pierwszą stronę i przeczytałem:
    'Historia naszej miłości. Kocham cię i na zawszę będę w twoim sercu. Jeśli zwątpisz wróć tutaj. Zawszę będę tu na ciebie czekać.
    Twoja Justine.'
    Uśmiechnąłem się. Kocham jej charakter pisma. Przewróciłem stronę dalej i zatonąłem w mojej ulubionej historii.'
    xx

    OdpowiedzUsuń