sobota, 23 marca 2013

PROŚBA I "CASTING"





Ale jak ktoś nie może wejść w link- napiszę to tu.


Piszę to, ponieważ... Potrzebuję pomocy.
Nie od dziś wiadomo, że na "wersonowo" rzadko pojawia się coś nowego, a szczególnie ostatnio. Nie mam po prostu czasu, albo weny. Wiecie szkoła, życie prywatne. Jeszcze ostatnio nie najlepiej dzieje się w moim życiu, więc pisanie bloga przekłada się na dalszy plan..

I teraz tak.

Potrzebuję kogoś do pomocy. Jakieś 3-4 dziewczyny.
Tak, żeby dziennie pojawiał się jeden imagin. CODZIENNIE.
Stąd potrzebuję więcej niż dwóch dziewczyn. Żeby jakby ktoś nie miał czasu, albo coś. No wiadomo o co chodzi.
Ja oczywiście również będę dodawać, ale to będziemy się dogadywać. Może podzielimy między siebie dni tygodnia, czy coś. To się jeszcze wszystko uzgodni.

Stąd też wpadłam na pomysł na "casting".
Na mój mail wysłałybyście zgłoszenia, niżej podam co mniej więcej ma się w nich znaleźć. :)
1. Imię i wiek (to chyba oczywiste) [może być też tt jeśli macie ochotę XD]
2. Krótki (bądź długi, jak kto woli) imagin WŁASNEGO AUTORSTWA, dowolnej tematyki.
3. Jeśli któraś z was prowadzi/prowadziła jakiegoś bloga (z imaginami/opowiadaniem) bardzo bym prosiła o podesłanie go. ;)
4. Dlaczego w ogóle chciałabyś współprowadzić ze mną/z nami bloga. :))

e-mail to: DirectionsGalaxy@wp.pl


NA PRACE CZEKAM DO 03.04.2013 (środa).  
Wyniki byłyby w piątek (05.04). :D Ogłoszę wyniki i skontaktuję się z dziewczynami, z którymi chciałabym współpracować. ;)

Wiem, że to tak trochę oficjalnie i robię to jakbym była nie wiadomo kim, ale po prostu mam już kilku stałych czytelników, przykro mi jest, jeśli nie mogę ich uszczęśliwiać. Poza tym, większość z nas łączy ta sama pasja, czemu by nie połączyć własnych sił? ;)



Błagam, wysyłajcie zgłoszenia. Stwórzmy coś wspaniałego. :')

Lots of love, Werson. 



 

3 komentarze:

  1. Cudny pomysł :) Szkoda, że nie mam talentu ale czekam na wasze dzieła xx

    + Dziękuje ci za tego gifa <3 Kocham go <3 Zawsze jak go widzę to słyszę głosy chłopaków! <3 haha xd

    Całuski, @Real_Paradiise xx

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cię ! Fajnie by byóo z tobą pracować :)
    Ja się mogę zgłosić :D Może coś napiszę xd ale mam nadzieję, że będą tutaj pracowały świetne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wyniki *_______*

    OdpowiedzUsuń