czwartek, 20 września 2012

Werson, z przeprosinami. xx



Przepraszam, ale dziś nic nie napiszę. :c
Pomijam fakt, że mam fchuj nauki, mam też rozwaloną głowę. Tak się jarałam LWWY, że aż się potknęłam i jebnęłam na wieszak. To mi rozcięło skórę i tak krew fajnie leciała, wiecie, tak jak na filmach :>, teraz tak cholernie boli mnie głowa, że idę spać, tak, wiem, że bardzo wcześnie, ale naprawdę nie wyrabiam, w dodatku ostatnio w ogóle jakoś się źle czuję, zresztą to chyba widać po imaginach, takie nieogarnięte. :C
Postaram się trochę bardziej zmienić styl, pisanie, no, i wiecie, żeby nie wyglądały na takie na odwal, mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi. ;)  I, że imaginy będą wam się bardziej podobały. <3

Wiem, że obiecałam, że wczoraj będzie, ale... Tego nie przewidziałam, naprawdę strasznie was przepraszam, wiem, możecie się na mnie wkurzać, że nie dotrzymuję słowa, wcale się wam nie dziwię, ale... Mam nadzieję, że chociaż mi wybaczycie, może uda mi się jutro zrobić coś speszyl.
Jeszcze raz bardzo was przepraszam, mam nadzieję, że więcej nie będę musiała was tak zawodzić. :'C
#SoSad.





2 komentarze:

  1. hahaha na wieszak, brawo emosie pierdolony, HAHAHA XDDDD <333333333
    no cóż, to ja czekam jutro na jakiegoś porządnego imagina, najlepiej DLA MNIE Z NIALLEM +18 ^^ <33333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, cioto jebana, na jutro już mam co pisać, może poniedziałek. XD <33333333

      Usuń