wtorek, 14 sierpnia 2012

Werson again. xx






No ejoooooo. *serducho* Przepraszam, że tak późno, ale.... No, nieważne. Ja wyjeżdżam na razie na dwa dni, nawet nie całe, wrócę czwartek. :) Potem nad morze, będę miała jakieś łącznie 12h jazdy, więc bez większego problemu coś napiszę. :3 A przynajmniej obiecuję, że się postaram. :)) A więc jakoś później opiszę, w razie czego was poinformuję, ale znalazłam kogoś wspaniałego, kto mi będzie dodawał imaginy nawet, jak mnie nie będzie. <33
@Wera_Loves1D ~ to ona. ^^ W sumie, to moja siostra, więc nie ma wyjścia, ale i tak #MuchLove. xDD <3
Ustawię daty, więc ukażą się one, jutro 20, i czwartek 20, jakby mi się coś przedłużyło. ;) 

Resztę informacji podam już po powrocie. Obiecuję, że się ukażą, więc możecie sprawdzać. :d 
+ Z racji tego, że mnie nie będzie i wyjeżdżam zrekompensuję wam to tym, że jutro imagin będzie...............................................................................................

+18. :d Z Bad Boy'em... ;> xD

No, to ode mnie tyle, 'do zobaczenia' jakoś w czwartek. <3


IMAGIN. :3

|
|
|
|
|
v




1 komentarz:

  1. okey no to czekam z niecierpliwością na jutrzejszego imagina :* much love <3

    OdpowiedzUsuń