niedziela, 12 sierpnia 2012

Znów chyba ważne info od "blogerki", buhaha. xD

Heloł pipole.  :D 

Dzisiaj znów imagin powinien wyjść o 20tej, jakoś tak. Aczkolwiek muszę przeprosić, jeśli się nie ukaże, przynajmniej nie o tej porze, gdyż dzisiaj mam troszkę zaplanowany dzień. A imagin nie napisany... :/ To znaczy mam jakiś na komputerze, więc może go dodam. Przepraszam, ale teraz <przez ten tydzień> mam w domu gości i jakoś.... Ehhh. Nie ważne, chodzi o to, że jak nie dodam, to z całego serca PRZEPRASZAM wszystkich, oczywiście nadrobię. :3 

No, do ode mnie tyle. :) 


#MuchLove. <3


Werson.


3 komentarze:

  1. a kiedy dodasz 2 cz. mojego imagina? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry mała, ale jak wynyślę.. xD przepraszam, ale na razie nie mam pomysłu na kontynuację któregokolwiek, ale ok, postaram się jak najszybciej. <3

    OdpowiedzUsuń