sobota, 11 sierpnia 2012

Info dla czytelników. :3



No, więc siemson. :D
Kolejny imagin pojawi się w granicach 20tej. I teraz coś, co mam wam to przekazania. :)
Codziennie będę tutaj dodawała imaginy, tak jak już kiedyś pisałam. ;) Ukazywały się będą w granicach dwudziestej, wtedy jestem uchwytna i w ogóle w domu. :P Tak więc możecie tutaj tak wpadać. Chyba, że coś wykminię, to w środku dnia też się coś znajdzie. Więc możecie sprawdzać na bieżąco. :> 


A teraz info numer dwa. :] 

01. września 2012 roku startuje moje opowiadanie. :D *Jeej*, wreszcie wpadłam na pomysł. :) 1szy rozdział już mam już napisany, tak więc nie jest źle. :d 
To na razie tyle, bądźcie na bieżąco, może coś jeszcze dodam na ten temat. :)

Taa.... Pierwszy rozdział mam, ale prologu za cholerę. xd No nic, nie ważne, i tak pewnie nikt nie będzie chciał czytać. ;)


To do dwudziestej. :D

4 komentarze:

  1. o czym będzie opowiadanie ??
    bromance może ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... Niestety nie bromance. To będzie.... Hm. O dość dziwnej miłości.... :)

      Usuń
  2. hmm, chyba się skuszę do czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dużo ci nie powiedziałam. :d ale to ma być do samego końca, "niewiadome". :) dziękuję. ♥

      Usuń